» » » Gods: Kraina Nieskończoności [PC]

Gods: Kraina Nieskończoności [PC]

Gods: Kraina Nieskończoności [PC]


Gods: Kraina Nieskończoności / Gods: Lands of Infinity (2006)


„Gods: Lands of Infinity” to ukazana z perspektywy pierwszej osoby rozbudowana gra role-playing. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie pozycje jak „The Elder Scrolls III: Morrowind” czy też „Wizardry 8”.

Podstawowym atutem opisywanej produkcji jest duża swoboda działania. Tyczy się to zarówno wyboru i prowadzenia głównego bohatera, jak i kwestii zdobywania zadań zlecanych przez postaci niezależne. Akcja „Gods” osadzona została w typowej dla gier role-playing krainie fantasy. Pod tym względem produkt ten nie odbiega zbytnio od tego co prezentuje konkurencja. Kluczowy element programu stanowi eksploracja przygotowanych terenów połączona z likwidowaniem wrogo nastawionych osób i różnorakich potworów. Gracz co pewien czas musi rozwiązywać niezbyt skomplikowane zagadki, a zdobywane przedmioty przekazuje głównym postaciom lub sprzedaje w okolicznych sklepach.

Gra jest w dużym stopniu nieliniowa, niektórych zadań można w ogóle nie podejmować się, wiele z nich można ponadto zaliczyć na kilka różnych sposobów. Podobnie jak we wspomnianym „Morrowindzie”, gracz może całkowicie skupić się na eksploracji świata gry, a główny wątek odstawić sobie na później. Nie mniej istotną rolę odgrywają charaktery głównych postaci, równie dobrze można prowadzić drużynę złożoną z dzielnych bohaterów, jak i typowych złodziejaszków.

W miarę rozwoju gry postaci te awansują na kolejne poziomy doświadczenia - zastosowano również podobny system do „Morrowinda” polegający na rozwijaniu tych umiejętności, z których częściej korzysta się w czasie zabawy. Przykładowo, używanie miecza w trakcie walk zaowocuje rozwinięciem skilla odpowiedzialnego za obsługę tego typu broni białej. Do prowadzonej przez gracza osoby dołączają liczne postaci niezależne, nad którymi można zachować pełną kontrolę. Na uwagę zasługuje również rozbudowany ekwipunek, który obejmuje kilkaset typów zbroi, broni czy też przedmiotów dodatkowych. Z racji tego, iż akcja „Gods” rozgrywa się w świecie fantasy nie zabrakło magii (wiele różnych szkół do wyboru) a także alchemii.

Świat gry ukazywany jest w pełnym trójwymiarze. Warto przy tym dodać, iż w przeciwieństwie do innych pozycji gatunku może on podlegać wielu deformacjom. Na uwagę zasługują również liczne efekty specjalne, między innymi woda generowana przy użyciu technologii Pixel Shader, realistyczne cienie, szczegółowo zrealizowane niebo czy też zmienna pogoda. Widoczne na ekranie osoby są realistycznie animowane, a otoczenie wyjątkowo szczegółowe.

Wymagania sprzętowe:

Pentium III 700 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB


Screeny:




Instrukcja:

1. Wypakuj.
2. Zamontuj lub wypal obraz płyty. (zalecany program)
3. Zainstaluj gre.
4. Graj.

Wielkość: 523.7 MB

Wersja językowa: PL (napisy)

Platforma: PC Windows

Hasło RAR: niewymagane


POBIERZ PEŁNĄ WERSJE:



----- źródło nr 1 -----


----- źródło nr 2 -----


----- źródło nr 3 -----




Program do obsługi plików ISO,MDF,MDS,BIN,CUE,NRG... >> POBIERZ
Jak pobierać z naszej strony? SPRAWDŹ TUTAJ!
Najnowsze składniki do gier: POBIERZ
Pełna Wersja Pobierz Za Darmo Free Download PC Game Setup Windows Google Cracked Full Complete Repack Crack Youtube Pobierz Za Darmo Gre Na Komputer Patch Fix Addons Addon Mapy Dodatkowe Mods Symulator Farmy 2017 Trackmania Turbo The Escapists The Forest Punch Club FIFA 16 FIFA 17 (2016) (2015) Gothic 5 GTA 6 Spintires PES 17 Tzar NFS LEGO Filmy Movies Lektor PL Dubbing PL Kino Świat Polska ISO Full Version Download Direct Links Linki do pełnyh wersji gier Skąd pobierać Dodatki do gier Mody do gier Spolszczenia Instalki Klucze Opinie Najnowsza wersja Za darmo Do pobrania Klucz Key Keys Serial Serials Darmowe pobieranie Najnowsze Wersje Online Security Antywirusy Programy Android Cleaunup Safe Zone Premium Poradnik Poradniki Mega Gra PC Gry na PC Cheats Trainer Spolszczenie Ściąganie ściągnij Skąd pobrać Licencja Test Cena Dodatki DLC Dodatkowa zawartość Crysis 4 PS 4.5 Pobierać Jak Gdzie Obrazy ISO Obraz Pełna Wersja Survival Horror GTA 5 Grand Theft Auto V Wiki Counter Strike GO Global Offensive CS GO Rust Dayz Fallout 4 Witcher 3 Star Wars Battlefront Minecraft Story Mode Tom Clancys Division Need for Speed 2016 Far Cry 4 2015 Walking Dead DayZ Mortal Kombat download pełna wersja download pełna wersja pc download pełna wersja za darmo pełna wersja download pełna wersja do pobrania pc pobierz za darmo pełna wersja



Komentarze (0)





Trwa aktualizacja wszystkich linków na stronie.
Z tego powodu niektóre pliki mogą być nieaktywne.
Lista już zaktualizowanych linków TUTAJ





Informacja

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.