» » » Hand of Fate 2 [PC]

Hand of Fate 2 [PC]

Hand of Fate 2 [PC]


Hand of Fate 2 (2017)


Hand of Fate 2 to wydana na platformę PC Windows gra RPG wzbogacona elementami zaczerpniętymi z planszówek i karcianek. Projekt opracowało studio Defiant Development, czyli ten sam zespół, który stał za pierwszym Hand of Fate.

Tak jak w przypadku pierwowzoru, w Hand of Fate 2 zadaniem gracza jest pokonywanie wyzwań tworzonych na podstawie kart zagrywanych przez magicznego przeciwnika, znanego jako Rozdający (ang. The Dealer). W pierwszej części został on pokonany, ale potem zwycięskiego herosa skorumpowała własna potęga i następne stulecie spędził on jako bezwzględny tyran. Dlatego Rozdający powraca, chcąc wytrenować nową bohaterkę (w tej roli my), aby mogła ona pokonać swojego poprzednika.

Pod względem systemu rozgrywki wydane na platformę PC Windows Hand of Fate 2 stanowi rozwinięcie mechanizmów z pierwszej części. Ponownie przemierzamy więc świat, przesuwając po stole pionek reprezentujący naszego bohatera i odkrywając kolejne karty, które skrywają wrogów, bohaterów niezależnych, rozmaite miejsca i inne elementy składające się na przygodę. Gdy napotkamy przeciwnika, gra przenosi się do trójwymiarowego środowiska przypominającego klasyczne RPG-i akcji, gdzie musimy się osobiście zmierzyć z potworami, pułapkami i minigierkami.

W porównaniu z pierwowzorem dodanych zostało jednak wiele nowych elementów. Wprowadzono dodatkową płaszczyznę rozgrywki do ogólnej mapy, zapewniając więcej okazji do odnajdywania wyzwań. Ponadto tym razem kierowana przez nas postać nie musi już walczyć samotnie. Zamiast tego pojawiła się opcja zwerbowania towarzyszy broni i utworzenia drużyny.

W pierwowzorze ukończenie wyzwania wymagało po prostu dojścia do końca talii Rozdającego. Natomiast w Hand of Fate 2 pojawiły się dodatkowe wymagania potrzebne do zwycięstwa, takie jak np. zgromadzenie określonej sumy złota. Zwiększona różnorodność celów objawia się także podczas sekcji wzorowanych na RPG-ach akcji. Dawniej wystarczyło pokonać wszystkich wrogów, a teraz często otrzymujemy konkretne rozkazy, przykładowo – utrzymanie przy życiu przez 60 sekund goblina atakowanego przez niekończące się fale wrogów.

Wymagania sprzętowe:

Zalecane: Intel Core i7 2.66 GHz, 4 GB, karta grafiki 1 GB GeForce 460 GTX/Radeon HD 5770 lub lepsza, 4 GB HDD, Windows 7/8/8.1/10
Minimalne: Intel Core 2 Duo 2.40 GHz, 4 GB, karta grafiki 512 MB GeForce 260 GTS/ Radeon HD 4850 lub lepsza, 4 GB HDD, Windows 7/8/8.1/10





Instrukcja:

1. Wypakuj.
2. Zamontuj lub wypal obraz płyty. (zalecany program)
3. Zainstaluj gre.
4. Skopiuj zawartość folderu "Crack" do katalogu z zainstalowaną grą.
5. Graj.

Wielkość: 1.9 GB

Wersja językowa: PL + inne języki

Platforma: PC Windows

Hasło RAR: niewymagane


POBIERZ PEŁNĄ WERSJE:
Pełny obraz ISO. W środku Crack.


----- źródło nr 1 -----


----- źródło nr 2 -----


----- źródło nr 3 -----




Program do obsługi plików ISO,MDF,MDS,BIN,CUE,NRG... >> POBIERZ
Jak pobierać z naszej strony? SPRAWDŹ TUTAJ!
Najnowsze składniki do gier: POBIERZ
Pełna Wersja Pobierz Za Darmo Free Download PC Game Setup Windows Google Cracked Full Complete Repack Crack Youtube Pobierz Za Darmo Gre Na Komputer Patch Fix Addons Addon Mapy Dodatkowe Mods Symulator Farmy 2017 Trackmania Turbo The Escapists The Forest Punch Club FIFA 16 FIFA 17 (2016) (2015) Gothic 5 GTA 6 Spintires PES 17 Tzar NFS LEGO Filmy Movies Lektor PL Dubbing PL Kino Świat Polska ISO Full Version Download Direct Links Linki do pełnyh wersji gier Skąd pobierać Dodatki do gier Mody do gier Spolszczenia Instalki Klucze Opinie Najnowsza wersja Za darmo Do pobrania Klucz Key Keys Serial Serials Darmowe pobieranie Najnowsze Wersje Online Security Antywirusy Programy Android Cleaunup Safe Zone Premium Poradnik Poradniki Mega Gra PC Gry na PC Cheats Trainer Spolszczenie Ściąganie ściągnij Skąd pobrać Licencja Test Cena Dodatki DLC Dodatkowa zawartość Crysis 4 PS 4.5 Pobierać Jak Gdzie Obrazy ISO Obraz Pełna Wersja Survival Horror GTA 5 Grand Theft Auto V Wiki Counter Strike GO Global Offensive CS GO Rust Dayz Fallout 4 Witcher 3 Star Wars Battlefront Minecraft Story Mode Tom Clancys Division Need for Speed 2016 Far Cry 4 2015 Walking Dead DayZ Mortal Kombat download pełna wersja download pełna wersja pc download pełna wersja za darmo pełna wersja download pełna wersja do pobrania pc pobierz za darmo pełna wersja



Komentarze (0)